1. Van harte welkom
Mochten we elkaar nog niet in levende lijve getroffen hebben, maken we graag even kennis. Bij jou of bij ons op kantoor in Hengelo. Natuurlijk grijpen we deze kans aan om niet alleen jou, maar ook jouw organisatie en wensen beter te leren kennen. Vrijblijvend kennismaken? Dat kan.
2. Inventarisatie
In het eerste gesprek zetten wij samen de eerste stappen richting een online marketingstratie. De inventarisatie is breed en er zal doorgevraagd worden. De vraag achter de vraag zal op tafel komen. Hierbij bundelen we de wensen en onze ervaring tot een krachtige en eenduidige strategie voor al je online (en in lijn met offline) uitingen.
3. Voorstel
Na het eerste gesprek zullen wij een voorstel doen. Dat kan zijn aan de hand van een functioneel ontwerp, wire frames en eventueel aangevuld met een visualisatie van de wensen. Een afbeelding zegt tenslotte meer dan 1000 woorden. Uiteraard word je vooraf geïnformeerd over de kosten. Wel zo helder.
4. Uitvoering
Wij gaan aan de slag om het project tot uitvoer te brengen. De techniek volgt dan snel. Natuurlijk houden we je op de hoogte van de ontwikkelingen en zullen wij uitvoerig testen. Dit is het uitgelezen moment voor jou om de (ontbrekende) content te verzamelen.
5. Oplevering
Als wij klaar zijn, wordt het project een eerste keer opgeleverd. Dan trekt u zelf ook die witte jas aan. Aanvullende wensen en testresultaten worden verwerkt. Op die manier zetten we samen de puntjes op de i. Dan dragen we het beheer over. Uiteraard na een uitgebreide instructie. Samen bepalen we het moment van online gaan.
6. Voortgang
Uiteraard laten we je na de oplevering niet aan je lot over. Er volgt een evaluatie en reguliere voortgang gesprekken. Wij blijven monitoren. Signaleren wij nieuwe ontwikkelingen in de markt of op technisch gebied, die je project kunnen verbeteren, wees dan niet verbaasd als wij ons vroegtijdig melden.