Over ons

Over ons

We praten niet graag over onszelf,
maar vooruit, even kort dan.

netgemak

internetbureau

Netgemak over Netgemak

"Een internetbureau met een grote dosis ervaring in techniek en design. We doen wat we leuk vinden, maar vooral waar we goed in zijn. Websites, applicaties & APPs. Maatwerk is daarbij het toverwoord. Techniek moet ontzorgen en dus vanzelfsprekend veilig zijn en prettig om mee te werken.

 

Samenwerken

Met klant en collega. Wij blijven bij onze leest; voor het overige werken we samen met andere specialisten die nodig zijn om voor onze klanten tot een optimaal product te komen."

team

De gezichten achter een e-mailadres of stem.

Chris

software developer

Colin

software developer

Derrik

front-end developer

Gijs

software developer / eindbaas

Louis

projectmanager

Marc

accountmanager / eindbaas

Marije

support & UI

Petra

projectmanager

Rudy

UX designer

Vincent

software developer


onze cultuur

Kom je ons versterken?

vacatures

Zeggen wat je doet en doen wat je zegt.

Achter de etalage van ons voormalig winkelpand vind je een team van vakspecialisten. Zelfstandigwerkend, maar ontzettend goed op elkaar ingespeeld. De keuze om ons kantoor een grote open ruimte te laten zijn, staat symbool voor de openheid en transparantie waarin wij werken. Open naar elkaar, transparant naar klanten.

 

Samen sparren over de enig juiste oplossing, de radio op 10 bij een goed nummer (iedereen heeft de SONOS-app), een kast vol nostalgische communicatiemiddelen, darten, poolen en tafelvoetballen met langskomende klanten (en nee, we laten je niet winnen), brainstormen met koffie en taart, ruimte voor persoonlijke ontwikkeling, een flexibele planning, elkaar en klanten eerlijk uitdagen, maar zonder wrijving geen glans. Dat is wat Netgemak kenmerkt.


werkwijze

Hoe we doen wat we doen

1. Van harte welkom

Mochten we elkaar nog niet in levende lijve getroffen hebben, maken we graag even kennis. Bij jou of bij ons op kantoor in Hengelo. Natuurlijk grijpen we deze kans aan om niet alleen jou, maar ook jouw organisatie en wensen beter te leren kennen. Vrijblijvend kennismaken? Dat kan.

 

2. Inventarisatie

In het eerste gesprek zetten wij samen de eerste stappen richting een online marketingstratie. De inventarisatie is breed en er zal doorgevraagd worden. De vraag achter de vraag zal op tafel komen. Hierbij bundelen we de wensen en onze ervaring tot een krachtige en eenduidige strategie voor al je online (en in lijn met offline) uitingen.

 

3. Voorstel

Na het eerste gesprek zullen wij een voorstel doen. Dat kan zijn aan de hand van een functioneel ontwerp, wire frames en eventueel aangevuld met een visualisatie van de wensen. Een afbeelding zegt tenslotte meer dan 1000 woorden. Uiteraard word je vooraf geïnformeerd over de kosten. Wel zo helder.

 

4. Uitvoering

Wij gaan aan de slag om het project tot uitvoer te brengen. De techniek volgt dan snel. Natuurlijk houden we je op de hoogte van de ontwikkelingen en zullen wij uitvoerig testen. Dit is het uitgelezen moment voor jou om de (ontbrekende) content te verzamelen.

 

5. Oplevering

Als wij klaar zijn, wordt het project een eerste keer opgeleverd. Dan trekt u zelf ook die witte jas aan. Aanvullende wensen en testresultaten worden verwerkt. Op die manier zetten we samen de puntjes op de i. Dan dragen we het beheer over. Uiteraard na een uitgebreide instructie. Samen bepalen we het moment van online gaan.

 

6. Voortgang

Uiteraard laten we je na de oplevering niet aan je lot over. Er volgt een evaluatie en reguliere voortgang gesprekken. Wij blijven monitoren. Signaleren wij nieuwe ontwikkelingen in de markt of op technisch gebied, die je project kunnen verbeteren, wees dan niet verbaasd als wij ons vroegtijdig melden.

betrokken

Vanzelfsprekend

Maatschappelijk betrokken

We dragen graag een steentje bij aan een leukere samenleving. Onderstaand een greep uit de projecten die we van harte steunen, door onze diensten kostenloos beschikbaar te stellen.

 

De Nije Stichting - denijestichting.nl

Het Nije huis, een inloophuis voor iedereen die kanker heeft (gehad) én hun naasten! Alles is gericht om je verder te helpen na de diagnose kanker en ook om de naasten te steunen.

 

Kans voor een Kind - kansvooreenkind.nl

Deze stichting vervult individuele wensen van kinderen uit Twente. Deze kinderen zijn het slachtoffer van een lichamelijke of psychische ziekte dan wel van sociale of maatschappelijke omstandigheden.

 

Bunã Ziua, kinderen in Roemenië - bunaziua.nl

Bunã Ziua zet zich in voor een beter leefklimaat voor kinderen in Roemenië. Hierbij ondersteunen zij de Roemeense NGO die samenwerkt met de kinderbescherming.

 

NAHvigeren - nahvigeren.nl

Nahvigeren is de website van Willemien Appeldoorn. Op deze website vertelt zij haar persoonlijke verhaal over haar hersenletsel en de gevolgen hiervan.

verantwoordelijk

Voor maatschappij en milieu

Alle beetjes helpen

Hoewel we beseffen dat het maar een kleintje is, willen we wel graag onze steen bijdragen aan een beter milieu. En toegegeven, heel Hollands, het scheelt soms ook in de portemonnee.

 

Groene servers

Niet echt groen natuurlijk, maar ze draaien wel op natuurlijke stroom. Je kunt het van je eigen site (en de onze) hier checken.

 

Fiets 'm 'r in

Vanwege onze centrale ligging komt iedereen met de fiets of het OV naar kantoor. Gebrek aan parkeerplaats direct bij kantoor, speelt hierin slechts een kleine rol.

 

Energiebesparend

Led- en andere energie zuinige verlichting, volledig digitale facturatie, waterbesparende toiletten en automatisch sluitende buitendeur. Zelfs een energie-bespaar-stand op het koffiezetapparaat. Ook overdag. Dan maar heel even wachten.